تعمیرات لنز های جراحی (لنز های آندوسکوپی )

لنز اندوسکوپی یک تلسکوپ کوچک است که تصویری شفاف با وضوح بالا از میدان دید جراحی به جراح می دهد.

لنز های آندوسکوپی(ENDOSCOP-NEUROSURGERY)

تعریف و شرح ابزار :

معرفی آندوسکوپ بدون شک پیشرفت بزرگی در جراحی مغز و اعصاب بود. با به روی کار آمدن ابزار های جراحی های بسته و استفاده از لنز های جراحی آسیب  دیدگی بافت ها بر اثر جراحی به حداقل رسیده و دید در محل جراحی به حداکثر میزان خود رسیده است. توسعه در اپتیک، لنزها، ابزارهای بلند و زاویه دار باعث شد آندوسکوپی در جراحی مغز و اعصاب بسیار متنوع باشد.نوروآندوسکوپی آسیب شناسی سیستم عصبی مرکزی را با استفاده از آندوسکوپ درمان می کند. با پیشرفت روزافزون روش‌های درمان آسیب‌شناسی جمجمه، نوروآندوسکوپی بیش از پیش برای درمان آسیب‌شناسی‌های مختلف استفاده می‌شود. در جراحی مغز و اعصاب، برای به حداقل رساندن ترومای عمل، جراح تلاش زیادی می کند تا اندازه نوردهی را محدود کند و از کشیدن غیرضروری جلوگیری کند، که می تواند با افزایش فشار به بافت طبیعی مغز اطراف آسیب برساند و جریان خون منطقه ای مغز را به حداقل برساند. آندوسکوپ با افزایش روشنایی و بزرگنمایی دید جراح را بهبود می بخشد.

انواع لنز های جراحی  :

لنز های جراحی  ریجید(rigid)
لنز های جراحی قابل انعطاف (flexible)

کاربرد لنز های آندوسکوپ :

لنز های آندوسکوپی سبب افزایش دید بهتر جراح حین انجام عمل های مغز و اعصاب شده و سبب کاهش آسیب دیدگی به بافت های مجاور حین عمل می شود.

مشخصات فنی لنز های آندوسکوپی :

  • دارای قابلیت استریل می باشند
  • دارای برند ایرانی، پاکستانی، آلمانی
  • متناسب برای جراحان راست دست و چپ دست
  • تخصص های مورد استفاده :جراحی های مربوط به مغز و اعصاب
  • در آنوسکوپ های میله ای از لنز هایی با قطر 3میلی متر و 4میلی متر استفاده می شود

آسیب های احتمالی:

در حمل و نقل لنز های آندوسکوپی باید حد اکثر دقت را پیشه کرد آز آن جا که بخش سر لنز های آندوسکوپ شکننده ترین و آسیب پذیر ترین بخش مربوط به این ابزار است هرگونه ضربه به این ناحیه سبب از دست رفتن دید لنز جراحی خواهد شد.

نگهداری قبل وبعد :

ضد عفونی نکردن لنز های آندوسکوپی به طور صحیح می تواند سبب انتقال عوفنت های شدید به بیمار شده و درگیری شدیدی برای بیمار ایجاد می کند .
از آن جا که لنز های جراحی ابزار هایی بسیار حساس هستند باید در حین عمل  و بعد از آن هنگام استریلزاسیون و شستشو مراقب بود که به  آن ها ضربه وارد نشده و لنز دچار آسیب دیدگی نشود . هنگام حمل و نقل لنز در محیط خارج از اتاق عمل مانند جابه جایی بین سازمانی و یا فرستادن برای شرکت ها جهت تعمیر این جابه جایی حتما با جعبه اولیه لنز و درپوش های محافظتی صورت گیرد

ارتباط با ما :

  • همکاران ما در مجموعه ی سرچمدsearchmed.ir در بخش فروش پاسخگوی نیاز شما عزیزان در رابطه با لنز های جراحی خواهند بود.جهت ارتباط با بخش فروش با شماره 09373108787 و88282488-021 تماس حاصل فرمایید.علاوه بر بخش فروش مجموعه سرچمد دارای کادر فنی مجرب جهت تعمیرات انواع ابزار جراحی و همچنین تعمیرات تخصصی لنز های جراحی نیز می باشد . از طریق اینستا tamir_abzarjarahiمی توانید کارهای تعمیرات مارا دنبال کنید.(همراهی شما افتخار ماست با ما همراه باشید)








 

کالایی ثبت نشده است

جمع :0
قابل پرداخت :0
ثبت سفارش